Frakt og levering

FRAKT TIL DEG

FRAKTVALG

 

Når du setter ordre får du opp flere fraktvalg:

 

Postnord

  • Postnord pakkeutlevering i butikk - Pakken leveres til en butikk i nærheten av deg. Du vil varsles via brev, e-post eller SMS når pakken er klar for henting.
  • Postnord pakkeutlevering i pakkeautomat - Pakken leveres til en pakkeautomat innenfor angitt avstand. Du vil varsles via brev, e-post eller SMS når pakken er klar for henting.

Ikke hentet pakke - Hvis varen blir sendt i retur til oss fordi den ikke er hentet tidsnok på postkontor, blir varen kreditert. Det vil da bli ilagt et ekstra gebyr på 150,- for frakten/håndtering. Dette vil bli fakturert deg direkte, og går videre til inkasso ved manglende betaling.

 

Hent i butikk

Det er mulig å hente ordre i vår butikk Sandberg Hønefoss AS i Hønefoss. Åpningstidene er Mandag-Fredag 10-19 og Lørdag 10-16. Du finner oss på adressen Osloveien 75, 3511 Hønefoss.

FRI FRAKT over 1499,- med Postnord*

*Gjelder ikke unormalt store eller tunge varer som for eksempel ski, treningsmaskiner, vekter, sykler o.l. Varer over 35kg sendes ikke. Vi sender ikke til Svalbard/Jan Mayen.

Hvis en bestilling overskrider vektgrensen vil vi ta kontakt med kjøper for å avtale fraktkostnader.

På ordre under 1499,- har vi fastpris på 99,-.

 

ETTER VAREN ER BESTILT:

 

Etter at ordren er satt vil du få en ordrebekreftelse på mail. Når varen er sendt får du en bekreftelse på det, samt ett sporingsnummer fra Postnord når ordren er klar til utsending.

Vi sender normalt varen i løpet av 24 timer (Man-Fre).

Når varen er kommet frem får du beskjed på mail eller SMS. Varen skal normalt være fremme i løpet av 2-4 dager fra den er sendt avhengig av hvor du bor.

*Gjelder ikke unormalt store eller tunge varer som for eksempel ski, treningsmaskiner, vekter, sykler o.l. Varer over 35kg sendes ikke. Vi sender ikke til Svalbard/Jan Mayen.

 

 

LEVERINGSBETINGELSER

 

LEVERINGSBETINGELSER OG RISIKO

Sandberg Hønefoss AS står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare, som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Dersom din sending blir forsinket, eller borte vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at den kan mottas så raskt som mulig.

Dersom du ikke har mottatt din bestilling innen 10 virkedager etter at den er bestilt ber vi deg ta kontakt på kundeservice@sport247.no.

En vares risiko overgår til kjøper når angreretten (14 dager etter mottagelse av varen) er utløpt. Er varen blitt skadet etter at kjøperen har fått den, gjelder fortsatt angreretten, med mindre skaden skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra kundens side.

Vi anbefaler at du velger å beholde originalemballasjen, da varen bør leveres i originalemballasjen for at vi skal kunne bekrefte opphavet.